dimarts, 11 de desembre del 2007

18 d'octubre de 2007

Ara si que no sé pas com anirà això. M’adono que els hi estan explicant tot això que en diuen “blocs”; com constituir-los, com entrar-hi, i també que els hi reparteixen, entre les persones de la classe, cadascun dels noms dels personatges del llibre. Quina satisfacció!!! Podré tenir amb mi tots els “herois” que formem part d’aquesta novel·la i mira que n’hi ha. Podrem fer-la petar, perquè a vegades veritablement en tinc ganes, com per exemple avui, i tot seguit us dic el per què.

Resulta que els hi tornen a explicar la lliçó de l’últim dia, o sigui, com han de treballar en el.... BLOC. (La veritat es que no sé de que parlen. Ja mi fixaré). Els hi diuen con han de penjar-hi escrits, fotos, etc. etc. Sembla ser que no els hi queda gaire clar. Si he de ser sincera, diré que resulta molt difícil entendre-ho. Jo ja hi poso tot el meu interès, però em resulta costós

Ara si que em poso les mans al cap quan veig que s’escriuen uns als altres i estan a la mateixa classe. On s’ha vist això? Què no poden dir-s’ho de paraula? Tan concentrats estan que no poden parar per dir-se el que vulguin? Oh i a més a més és la pròpia Dolors qui els hi diu, envia-li un a.... Però,... ai, ai que estic ficant-me on no em demanem. Sembla ser que això és perquè s’acostumin a fer servir el correu electrònic. Jo, ja criticava i resulta que és necessari fer-ho. Quina gran veritat: quan una cosa no se sap no és pot opinar.

S’acaba la classe i me’n vaig a descansar molt i molt satisfeta doncs parlen de que la propera setmana aniran a Terrassa a veure l’obra que van anunciar al començament de curs. Ara si que respiro; sembla que la Mercè Rodoreda queda per més endavant. Mira val més que comencin per on ha de ser: anar a veure en Jesús Moncada. Això està molt bé.

Bé, això de descansar no es pot dir així, perquè fent la tasca que estic portant entre mans, he d’estar molt alerta, perquè escolto que tenen previst anar totes al teatre i sent així valdrà la pena vigilar, no fos cas que encara ens fessin quedar malament.