dimarts, 11 de desembre del 2007

MALENA



Em presento: soc MALENA que tinc vida gràcies a Jesús Moncada que en el seu llibre "Camí de Sirga" m'ha donat nom. Per això el primer que hi ha en el meu bloc, és la seva presentació per agrair-li tot el que ha fet per la literatura del nostre país.

Ara, doncs, crec obligat explicar el motiu de la meva presència. Es tracta que el “Taller de Lectura i Escriptura” conduït pel professorat de l’Escola de la Dona, concretament les persones M. Dolors i Oriol, han decidit que un grup d’alumnes descobreixin la història de l’antiga vila de Mequinensa. Això em sobta i m’agradaria anar comentant amb vosaltres, les incidències d’aquesta classe.

Em plau començar dient que estic molt satisfeta de que no hi ha un grup, sinó dos. Això vol dir molt. ¡Quanta gent que ens coneixerà. Esplèndid!