dimecres, 12 de desembre del 2007

8 de novembre de 2007

Ara si que això no pinta gaire bé M’explico.

Jo com totes les persones una mica educades, entro a la classe quan ja hi és tothom i vaig observant, està clar que sense obrir boca. Doncs bé, la primera que em trobo a l’obrir la porta, resulta que aquesta setmana no ha fet cap dels treballs que hi havia previstos. Malament, si això s’encomana no se pas què farem. Però tal com diu la dita de “una flor no fa estiu” i aquí es confirma, les altres persones del curs sí que els han fet. Uf, quin respir.

Això és un no parar de coses noves i quan més tranquil·la estàs apareix la sospita. No vàrem quedar que havíem de parlar del Cami de Sirga?, doncs ara resulta que els hi estan explicant què és un HAIKÚ. Oh i n’hi ha que hi estan molt aficionades. La Francina diu que a vegades va pel carrer o a casa movent els dits perquè diu que compta paraules (?). Mireu que és complicat tot això. No en tenim prou amb els blocs, que ara toca compta mots.

Vull clarificar que encara que elles no es perceben de la meva presència, jo vaig recordant els noms de cadascú i això em fa sentir més propera a les persones que formen la classe. No us perdeu de llegir els Haikús que ha fet la Francina. Entreu al seu bloc.

Placa d'Haikú