dimarts, 8 de gener del 2008

15 de novembre de 2007

Mira que són ràpides. Ara resulta que ja està tothom fent Haikús. Quan descobreixen una cosa no paren fins que ho aconsegueixen. Això si que és gent voluntariosa. Quin goig!

Veritablement cada cop estic més satisfeta de haver-me ficat en aquest embolic. Fins i tot puc dir que les sento com persones amigues encara que em pregunto i elles, què pensaran de mi?

Em plau constatar que no soc jo sola que m’adono de com treballa aquesta gent, sinó que ara veig que la Dolors no para de recomanar-lis actes. Els hi anuncia, sinó ho recordo malament, una obra que s’està fent al Teatre Romea, també els comença a mobilitzar per la festa dels 125 anys de l’Escola de la Dona, suggerint poder aportar-hi poesies. Una altra companya també comunica l’oportunitat de comprar el CD d’Aida juntament amb el llibret a millor preu. No us adoneu que això és veritablement un grup en ple funcionament. Meravellós!

I ja per acabar i puc dir que sort que no em veuen perquè avui, s’haguessin adonat de la meva cara de satisfacció ja que he gaudit i molt. A la Dolors no se li ha ocorregut res més que fer escoltar la cançó de la propera lliçó i cantar en plena classe “Remena nena”. FANTÀSTIC. Oh i cantaven amb tota l’ànima. Ja es nota ja que en aquest grup hi ha persones que canten a la coral de l’Escola.