dimarts, 8 de gener del 2008

22 de novembre de 2007

Ai, ai, que avui la cosa de començament no pinta tant bé com els altres dies. Ja hi tornem a ser. Ja tornen a parlar d’anar a veure “La plaça del Diamant”. No es passaran tota la tarda parlant d’aquesta obra, oi?

A veure, vull deixar molt clar que em doldria que penséssiu que estic gelosa, no, no, de cap de les maneres, però com s’ha dit moltes vegades “això no toca” ara. Des del primer dia que porten al cap això i, que voleu que us digui, ara estem per en Jes....

Podreu observar que no he pogut acabar de posar el nom que tant m’estimo. Veritablement he de confessar que això que estic dient no està gens bé i no lliga en absolut amb l’ambient de la classe. Unes persones que “funcionen” amb tanta unió entre elles i que ara vingui jo i perquè parlen de una de les millors escriptores que ha tingut Catalunya sigui capaç de dir i pensar les coses que he manifestat, doncs en fa una mica de vergonya.

Per tant us demano que em disculpeu i em comprometo a que d’ara en endavant compartiré amb totes les persones de la classe els seus comentaris i/o activitats que facin, siguin de les persones que siguin. Dono paraula i si comproveu que m’oblido, us prego que m’ho recordeu. Certament que en aquests moments tinc unes pessigolletes a l’estómac....