dimarts, 8 de gener del 2008

29 de novembre de 2007

Ara si que es nota que s’estan apropant les festes nadalenques. I per què dic això? doncs perquè avui els hi han recordat que ja tenen a la Secretaria de l’Escola els tiquets per el Recital de Nadal. Mira això em fa il·lusió. Miraré si és possible ser-hi, doncs no he assistit mai a un acte d’aquesta mena. Si, si, ja se que dir això se’n recent una mica el meu amor propi, doncs suposo que això no és el més normal, però... he de dir la veritat i per això insisteixo, que m’agradarà molt anar-hi.

Avui ja veig que paguen el teatre, o sigui que la cosa ja està concretada i continuant amb els meus propòsits, desitjo que els hi agradi molt. Si puc hi aniré perquè també és bo veure obres d’altres persones, i així podré comparar... ai, ai que si em descuido ja torno a trencar la meva decisió. Oi que em disculpeu? Gràcies.

Bé i pel que fa a la classe, resulta que ja han treballat la primera part del llibre. Fantàstic! Segur, estic totalment convençuda, que ara ja no el poden deixar. Estan ben enganxades.

Ja coneixeu que dedico l’atenció que puc, a tot el que expliquen durant el temps de la classe i avui la Dolors comenta que un dels treballs a fer per a la propera setmana és: Redacció sobre les parts de la nostra vida a partir de diferents objectes.

Un cop escoltat penses: què tindran a veure els objectes amb la vida? però tot d’una comences a pensar i veus quanta raó te. La Dolors veritablement fa uns comentaris tant del contingut del llibre com de propostes com aquestes que són fabuloses. Dic això perquè del text jo m’adono que n’hi ha que llegeixen el llibre i amb una vegada no en tenen prou (en Jesús te un lèxic que no tothom el domina) i tot així tornant a rellegir-lo se’ls hi escapen molts detalls. Si quan acabem aquest curs els sabem detectar amb més rapidesa, ja haurà estat un bon triomf.

I referent als detalls relacionats amb la vida també es ben cert. Hi ha cops que veus una cosa i tot d’una et venen al cap fets que has viscut. I les olors? que no us passa el mateix? A cops, quan sents una flaire et situa en determinats llocs on l’has sentida per primera vegada. I ja no parlem de les cançons, aquí si que Mare de Déu quants records. Uf, que tobeta em poso. Val més que ho acabi aquí, sinó encara no sé quin final tindria el dia d’avui. Fins molt aviat.